Follow my blog with Bloglovin

Szkolenia

A szkolenia każdego dnia nowe…

Słuchawki nagłowne dla działu Call Center

0

Efektywne działanie działu call center wymaga zaopatrzenia pracowników w odpowiedni sprzęt. Niezbędne są słuchawki nagłowne, przewodowe lub bezprzewodowe, które można podłączyć nie tylko do telefonu czy smartfonu, ale również laptopa lub komputera stacjonarnego.

 

  1. Słuchawki call center a warunki pracy
  2. Słuchawki nagłowne przewodowe i bezprzewodowe
  3. Słuchawki do biura dopasowane do potrzeb

 

Słuchawki do biura wykorzystywane w działach call center powinny odpowiadać na potrzeby pracowników i ułatwiać im pracę. Muszą więc być wydajne i wygodne, a przy tym bezawaryjne.

 

Słuchawki call center a warunki pracy

Prowadzenie kilkudziesięciu rozmów w ciągu dnia wymaga użycia słuchawek wyposażonych w mikrofon z redukcją szumów, dzięki czemu rozmówca będzie słyszał konsultanta, a nie rozmowy prowadzone przez jego współpracowników. Liczy się również czułość mikrofonu, a więc to, jak głośne dźwięki będzie zbierał. Wybierając słuchawki call center trzeba więc zwrócić uwagę na akustykę pomieszczenia i natężenie panującego w nim hałasu. Obierając za punkt wyjścia te dwa parametry widać wyraźnie, że inne słuchawki sprawdzą się do pracy w tzw. open space, a inne dla pracowników sekretariatu.

 

Słuchawki nagłowne przewodowe i bezprzewodowe

Pracownicy call center nie tylko siedzą przed komputerem i prowadzą rozmowy z klientami, ale również często poruszają się po biurze w poszukiwaniu dokumentów lub w celu konsultacji z przełożonym. Taka specyfika pracy niejako wymusza zakup słuchawek bezprzewodowych, które nie ograniczają swobody ruchów.

Modele przewodowe sprawdzą się dla konsultantów, którzy większość czasu spędzają w jednym miejscu. Co prawda możliwość poruszania się w takich słuchawkach jest ograniczona, ale nie trzeba pamiętać o ich ładowaniu lub wymianie baterii. Słuchawki nagłowne bezprzewodowe uznawane są jednak za wygodniejsze.

 

Słuchawki do biura dopasowane do potrzeb

Ogromny wpływ na adekwatność rodzaju słuchawek ma specyfika prowadzonych rozmów. Od niej zależy profil sprzętu. Jednouszne słuchawki do biura będą odpowiedniejsze dla osób, które prowadzą krótkie rozmowy, natomiast modele dwuuszne będą lepsze do prowadzenia rozmów długich. Uwagę należy zwrócić również na kwestie techniczne – rodzaj podłączenia, długość kabla lub pojemność baterii i sposób jej ładowania.

W toku pracy ze słuchawkami niejednokrotnie pojawi się potrzeba wymiany poszczególnych części, chociażby gąbek, które maja bezpośredni kontakt z uchem konsultanta. Warto więc jeszcze przed zakupem sprawdzić, czy akcesoria dodatkowe i zamienne są dostępne od ręki.

Powiązane wpisy:

So, what do you think ?