Rozwój pracowników to zachęcanie pracowników do zdobywania nowych lub zaawansowanych umiejętności, wiedzy i punktów widzenia, zapewnianie zaplecza edukacyjnego i szkoleniowego oraz możliwości zastosowania nowych pomysłów.
Posts Tagged / kompetencje
Kompetencje kierownicze
Kompetencje kierownicze inaczej umiejętności wiedza osób pełniących kluczowe funkcje w firmie w prowadzeniu zarządzaniu firma. Rola kompetencji tych osób odgrywa ważna rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa na rynku, można nawet upatrywać w ich kompetencjach główne źródło przewagi konkurencyjnej czy wręcz utożsamiając je z kompetencjami firmy.
Definicje coacha
Definicje coacha uznane przez ICF (International Coaching Federation – Międzynarodową Federację Coachów – www.coachfederation.org):
Coaching
Coaching to forma doskonalenia pracowników Coaching to indywidualne doskonalenie pracownika, przez osobę z kwalifikacjami, doświadczeniem i wiedzą – czyli coacha – trenera. Najczęściej jest to również pracownik z tego samego działu, czasem bezpośredni przełożony. Ta metoda doskonalenia jest bardzo efektywna z powodu na bliski kontakt opiekuna i osoby szkolonej. Jednak często trudna do zastosowania z […]