Follow my blog with Bloglovin

Szkolenia

A szkolenia każdego dnia nowe…

Szkolenia, kursy handlowe

0

W branży trenerskiej szkolenia handlowe postrzegane są jako jedne z najtrudniejszych. To wyzwanie stawiane trenerom, coachom oraz innym osobom prowadzącym zajęcia. Nie ma tutaj mowy o przekazywaniu teoretycznej wiedzy, ponieważ cały klucz do sukcesu znajduje się w praktyce (bazującej na indywidualnym doświadczeniu handlowca trenera).

Kursy handlowe – tematyczny zakres zajęć

Szkolenie handlowe – http://www.szkolenia24h.pl/oferty/kat_sprzedaz/kat2_handlowe – skupiają się zazwyczaj na omówieniu kluczowych grup tematycznych, do których należą:

  • wiedza o prowadzonym przedsiębiorstwie i oferowanych przez niego produktach i usługach,
  • informacje o konkurencji, klientach oraz podległym regionie,
  • kompetencje interpersonalne oraz umiejętność kształtowania postaw (zwykle zajmuje najwięcej czasu i jest najbardziej wymagający)

Zdobywanie doświadczenia i budowanie bagażu zawodowego zajmuje zwykle kilka lat. Niektóre elementy pracy handlowy poznają samodzielnie, dzięki zdobywanemu doświadczeniu. Pozostałe zdobywają dzięki uczestnictwie w branżowych kursach. I to jedna z najlepszych metod zdobywania merytorycznej wiedzy, ponieważ nie jest obarczona błędami i często osobistymi, błędnymi wnioskami na temat pracy.

 

Szkolenie handlowe – korzyści

Szkolenie sprzedażowe – szkolenia24h.pl/oferty/kat_sprzedaz/ ma przynieść określone korzyści. Pierwszą i najważniejszą jest zwiększenie wolumenu sprzedaży, budowanie wizerunku marki lub umiejętność negocjowania wyższych cen czy pozytywne relacje z klientami. W związku z tym trenerzy często powtarzają, że pierwszym krokiem szkolenia handlowca jest rekrutacja. To osoba, która podejmuje decyzję o wyborze ostatecznego kandydata, ma ogromny wpływ na dalszy los pracownika w firmie. Oczywiście nie przesądza to o wszystkim, ponieważ zadaniem szkoleń jest właśnie przekazać niezbędną wiedzę i poszerzyć umiejętności handlowca. Kursy sprzedaży uczą w jaki sposób rozmawiać z klientem, rozpoznać jego potrzeby i nakierować uwagę na prezentowany produkt i usługę. Jakie metody podjąć, by doprowadzić do pomyślnego zakończenia transakcji. Szkolenia również uczą w jaki sposób radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy (reklamacje, zwroty, opór klienta), które pojawiają się dosyć często.

 

Powiązane wpisy:

  • Brak podobnych

So, what do you think ?