Follow my blog with Bloglovin

Szkolenia

A szkolenia każdego dnia nowe…

Jak radzić sobie z życiem

0

Uzyskaj wiedzę – jak radzić sobie z życiem, poradzić sobie z problemami. Kilka cennych porad dla każdego, które można w prosty sposób wykorzystać w swoim codziennym życiu.

Życie w dzisiejszym dynamicznym świecie przedstawia wiele różnych źródeł stresu i napięcia. Osoby, które są pewne siebie i zdolne do radzenia sobie z tymi trudnościami, są naszymi nauczycielami i wzorem do naśladowania. Jest wiele rzeczy, które wszyscy możemy zrobić, aby sami zostać modelowymi ludźmi. Zrozumienie, jak twoje życie jest obecnie tworzone i rozwijane nawyki i postawy, które sprawiają, że wszystko działa sprawniej, pozwoli ci rozwinąć się w pozytywny sposób.

Solidna wiedza na temat dostępnych narzędzi do radzenia sobie z życiem może przynieść więcej możliwości i przyciągnąć innych ludzi, którzy podejmują wspólnie wysiłek w celu sprostania wyzwaniom, trudnością, problemom.

Bez połapania się w emocjach i odczuciach wewnętrznych targających ludzką duszą, szczęśliwe życie nie jest możliwe. Bez względu na to, co potrzebujemy zmienić i z jakimi problemami się uporać, wsparciem okazać się może się książka psychologiczna – czytaj na stronie.

 

Konfigurowanie pozytywnej perspektywy

Zaakceptuj siebie. Akceptacja to zabawna rzecz. Im bardziej naprawdę akceptujemy siebie i nasze obecne warunki, tym bardziej jesteśmy zdolni do zmiany na lepsze. Może jesteś trochę uparty i wiesz, że jakość może utrudnić życie. Zamiast walczyć z tym, zaakceptuj to i sprawdź, czy możesz to wykorzystać do użycia w sytuacjach, w których jest to pomocne.

  • Na przykład zastanów się, w jaki sposób upór jest korzystny. Być może oznacza to, że jesteś zdecydowanym zwolennikiem praw innych. Być może oznacza to, że nie poddajesz się łatwo presji otoczenia. To dobre rzeczy o upartości.
  • Zastanów się, w jaki sposób Twoje cechy są nieprzydatne. Na przykład upór może spowodować, że będziesz wykonywał działania, które cię ranią lub kogoś innego, ponieważ nie będziesz słuchać innych. Upór może również oznaczać, że odmawiasz poproszenia o pomoc lub potrzebujesz jej, kiedy jej odczuwasz, co może zranić cię na dłuższą metę. Określ obszary, w których możesz modyfikować swoje cechy, tak aby odniosły one korzyści, zamiast cię zranić.
  • Inną częścią akceptacji jest pozbawiona osądu postawa wobec własnych myśli i uczuć. Myśli i uczucia po prostu pojawiają się w twoim życiu i nie masz nad nimi kontroli. To, co możesz kontrolować, to sposób, w jaki na nie reagujesz. Na przykład, jeśli wiesz, że jesteś uparty i gubisz się w drodze, możesz doświadczyć myśli: „Nie chcę prosić o pomoc”. Potwierdź, że za tą myślą kryje się twój upór, a następnie zdecyduj, jakie działania chcesz podjąć.

 

5 sposobów na szczęśliwe życiem, według nauki http://autorzy365.pl/5-sposobow-na-szczesliwe-zyciem-wedlug-nauki_a5930 – poznaj nasze propozycje, które pomagają z radzeniem sobie w życiu.

 

Policz swoje błogosławieństwa. Trochę wdzięczności, dobrze wkomponowanej w codzienne życie, może przejść bardzo długą drogę. Łatwo wpaść w pułapkę myślenia o tym, czego brakuje lub o tym, co jeszcze możemy zyskać w przyszłości. Liczenie waszych błogosławieństw jest dobre, aby pomóc wam zobaczyć, co jest tutaj teraz . Kiedy żyjemy, żałując tego, czego nie mamy lub nie oczekujemy więcej w przyszłości, zaprzeczamy naszym potrzebom, radościom i uczuciom w teraźniejszości. Przeglądanie i docenianie, gdzie jesteś i co masz, pomoże ci w realistycznym planowaniu, wykorzystując umiejętności i zasoby, które są do Twojej dyspozycji.

  • Nasze błogosławieństwa nie są tylko rzeczami poza nami lub ludźmi, z którymi mieliśmy szczęście przekraczać ścieżki. Błogosławieństwa są także osiągnięciami, które osiągnęliśmy. Nie bój się patrzeć z powrotem na dzień ukończenia szkoły lub na dużą korzyść, którą otrzymałeś; jeśli nie nosisz tego ducha, kto to zrobi?
  • Spróbuj zachować dziennik wdzięczności. Raz lub dwa razy w tygodniu zapisuj osoby, doświadczenia i rzeczy, za które jesteś wdzięczny. Możesz spróbować odkryć, jak wyglądałoby twoje życie bez nich. Badania wykazały, że regularne prowadzenie dziennika wdzięczności pomoże ci czuć się szczęśliwszym, bardziej optymistycznym, a nawet lepiej spać.
  • Jeśli myślisz o ludziach, którym jesteś wdzięczny, skontaktowanie się z nimi w celu podzielenia się wdzięcznością listem lub e-mailem może również okazać się prawdziwą pomocą. Kto wie? Możesz nawet wzbudzić wdzięczność u kogoś innego. Badania wykazały, że wyrażanie wdzięczności za inną osobę może sprawić, że poczujesz się szczęśliwszy.

 

Poznaj ciekawe propozycje porad – http://www.poradniki24h.pl/ – wiele ciekawych propozycji dla każdego – uzyskaj wiedzę, porady jak radzić sobie z życiem, problemami.

 

 

Zamień negatywne self-talk (rozmowa z samym sobą) w zachętę. Czy przechodzisz przez życie, mówiąc sobie takie rzeczy jak: „To niemożliwe” lub „Nie mogę tego zrobić”? Zamiast osądzać i krytykować siebie za to, co według ciebie nie możesz zrobić, przypomnij sobie, aby uważnie przyjrzeć się sytuacjom. Potwierdzenie i wzmocnienie twoich mocnych stron pomoże ci znaleźć coraz więcej aplikacji dla twoich umiejętności, otwierając rzeczy na swój wpływ.

  • Sprawdź dowody. Załóżmy na przykład, że masz przydzielony egzamin do domu i patrząc na to, ledwo rozumiesz pytanie. Może pojawić się głos, który mówi, że nie da się tego znieść, ponieważ jesteś zbyt głupi, czas przerwać takie podpowiedzi.
  • Jakie są twoje dowody na to założenie? Czy zrobiłeś tak marnie w tym kursie? Czy źle wykonałeś inne testy? Czy wyciągasz wnioski?
  • Sprawdź alternatywną rzeczywistość. To nie znaczy, że sprawdzasz, czy jesteś podłączony do Matrycy. Oznacza to, że szukasz alternatywnych sposobów interpretacji sytuacji. Co jeszcze może oznaczać?
  • Na przykład, w jaki sposób jest napisany egzamin? Czy to możliwe, że pytanie jest źle sformułowane? Czy opuściłeś kilka dni zajęć, które mogły wyjaśnić pytanie? Te przykłady są bardziej prawdopodobne niż bycie „głupim”.
  • Znajdź trochę perspektywy. Sprawdź, czy rzeczy naprawdę wyglądają tak, jak je widzisz. Czy jest tak źle, jak myślisz? Co najgorszego, co mogłoby się naprawdę stać? Jakie jest prawdopodobieństwo tego i jak mógłbyś sobie z tym poradzić?
  • Na przykład, powiedz, że ledwo rozumiesz to pytanie egzaminacyjne i włączysz egzamin, który nie powiedzie się. Czy to oznacza, że ​​zawodzisz kurs? (Prawdopodobnie nie.) Jeśli tak, to co mógłbyś zrobić?
  • Idź po cel. Zastanów się, jaki jest Twój cel w tej sytuacji i czy ta myśl jest przydatna. W tym przypadku zdecydowanie nie jest. Myślenie, że jesteś zbyt głupi, by odpowiedzieć na to pytanie, może powstrzymać cię przed próbowaniem. Zastanów się, w jaki sposób możesz rozwiązać swój problem i osiągnąć swój cel. Czy mógłbyś porozmawiać z nauczycielem na temat twojego zamieszania? Czy możesz uczyć się u znajomych? Czy możesz poprosić o ponowne przystąpienie do egzaminu, jeśli zrobisz to źle, lub poprawisz swoją ocenę dodatkowym kredytem?
  • Szukaj pozytywnych stwierdzeń, aby przeciwdziałać negatywnym. Zastanów się nad tym, co naprawdę robisz dobrze. Jeśli nie możesz nic wymyślić, poproś o pomoc zaufanego przyjaciela, małżonka lub członka rodziny. Zamiast myśleć o przeciwieństwie negatywnej myśli, spróbuj pomyśleć o czasach, kiedy pokonałeś trudną sytuację podobną do tej. Czy kiedykolwiek czułeś się zdezorientowany egzaminem? Prawdopodobnie tak. Czy przeszedłeś to wyzwanie? Również tak. Możesz sobie z tym poradzić.

 

Nieco nieskomplikowanych porad – Jak rozwiązać problemy? – Mnogość problemów ukazują się w głowach ludzi. Sami jesteśmy ich przyczyną. Te porady pomagają z problemem – Jak radzić sobie z życiem.

 

Opuść przeszłe resentymenty (zjawisko tworzenia iluzorycznych wartości oraz ocen moralnych jako rekompensaty własnych niemocy). Żal i resentyment blokują nas z radzeniem sobie z teraźniejszością. Pomyśl o tym; jeśli doświadczasz emocjonalnego zamętu czegoś, co wydarzyło się wiele lat temu, wszystkie twoje zasoby do radzenia sobie ze stresem pracują z opóźnieniem. Pomyśl o ludziach i sytuacjach z przeszłości, które wciąż wywołują silne reakcje cielesne, gdy przykujesz je do głowy.

  • Jeśli była to przygnębiająca sytuacja, spróbuj zmienić je jako doświadczenie uczenia się. Bez względu na to, jak bolesne było to, kultywuj akceptację, mówiąc sobie, że bez tego doświadczenia nie będziesz w stanie nauczyć się, jak przezwyciężyć poważne zaburzenia (jak teraz).
  • Przypomnij sobie, że wybaczasz innym ludziom dla siebie, nie dla nich. Przebaczacie, abyście nie musieli dźwigać ciężaru gniewu i urazy przez swoje życie. Przebaczenie nie oznacza, że ​​wymyślasz wymówki za zachowanie, które cię zraniło; to po prostu oznacza, że ​​nie chcesz się nad tym rozwodzić.
  • Uznanie szkód, które zostały popełnione, aby wywołać urazę. Byłeś zraniony i możesz to przyznać. Następnie pracuj, aby zmienić swoją reakcję na tę krzywdę. Zamiast trzymać się bólu, potwierdź, że było to częścią twojego doświadczenia, ale nie musisz dalej go zabierać ze sobą.
  • Robicie krzywdę z ludźmi, którzy reprezentują silny brak rozwiązania w waszym życiu. To może być rodzic, którego nie widziałeś od lat lub przyjaciel, którego nigdy nie widziałeś po walce. Nie musisz inicjować długiej konfrontacji na temat tego, co się wydarzyło, ale ważne jest, aby ta osoba wiedziała, że ​​rozpoznałeś nierozwiązane problemy z nimi związane i zamierzasz iść do przodu w swoim życiu z szacunkiem dla nich i wdzięcznością za lekcje z twojego wspólnego doświadczenia. E-maile lub inne formy pisemnych wiadomości są dobrymi nośnikami.

 

 

Rozwój osobisty wpływa na jakość życia – szukaj porad na stronie http://www.rynekszkolen.pl/  – wiedza.

 

Trzymaj pozytywne relacje, wpływy blisko. Pozytywne wpływy to ludzie, w których czujesz, że możesz być sobą, przede wszystkim. Pomagają czuć się komfortowo w skórze, sprawiając, że życie ma zawsze coś więcej do zaoferowania, nawet jeśli wydaje się ponury i trudny do opanowania. Upewnij się, że otaczasz się innymi, którzy mają podobne wartości, jeśli chodzi o radzenie sobie z życiem. Badania pokazują, że ludzie, którzy czują się wspierani społecznie i emocjonalnie, są szczęśliwsi i zdrowsi niż ludzie, którzy tego nie robią.

  • Ludzie są również podatni na „emocjonalne zarażanie”, w którym emocje i nastroje jednej osoby „ścierają się” na otoczeniach. Nawet jedna wysoce negatywna osoba może sprawić, że cała grupa ludzi będzie się denerwować i negatywnie odczuwać. I odwrotnie, pozytywni ludzie mogą pozytywnie wpływać na uczucia ludzi wokół nich.
  • Jeśli masz kolegę lub przyjaciela, który konsekwentnie daje ci poczucie, że, powiedzmy, to zadanie nie jest tak trudne, lub że czas, w którym się zgubiłeś i pokazałeś późno, był zabawną przygodą, trzymaj się ich! To są ludzie, którzy pomagają ci w ponownym ładowaniu – pomagają ci znaleźć wewnętrzne zapasy energii, a nie wyczerpują ją z żartobliwą rozmową.

 

 

Traktuj życie trochę mniej poważnie . Większość czasu, w którym życie wydaje się trudne, polega na tym, że podejmujemy się zadania. Chcemy poświęcić się poważnym problemom w naszym życiu, które wymagają obsługi, więc nadmiernie uświadamiamy sobie ten niepokój i traktujemy wiele sytuacji tak, jakby były dużymi problemami lub zobowiązaniami. Jest to rodzaj myślenia, który skłania nas do krytykowania innych, ciężko pracuje nad poprawieniem drobnych błędów i problemów, które widzimy wokół nas, i nie „bierze przynęty”, gdy inni żartują.

  • Postaraj się zobaczyć głupią stronę wszystkiego, co się dzieje. Gdy znajdziesz się na dole, na przykład, porcję spalonego sera na zamówionej pizzy, wyobraź sobie, że jesteś w kreskówce, a twoje uszy właśnie zaczęły wściekać się. Zobacz, że grasz na występie, z którego masz również okazję się pośmiać.

 

Teraz już wiesz jak radzić sobie z życiem – może to Ci pomoże.

Powiązane wpisy:

So, what do you think ?

  •